SEMİNERLER
SERGİLER

SEMİNERLER

Girne American Universitesi Sağlık Meslek Yüksekokulu
Geleneksel Seminerleri

SERGİLER

Girne American Universitesi Sağlık Meslek Yüksekokulu
Geleneksel Sergiler

Kapat
Giriş Yap
GAU Network etki alanından hesabınızda oturum açın.
Kaydınız yok mu? Şimdi Kaydolun !
Giriş Yap :  
Kullanıcı Adı : Kullanıcı adımı unuttum
Şifre : Şifremi Unuttum
Üye değil misiniz? Şimdi kaydolun!
Kullancı Adı : GAU Web Mail  
Adım Soyadım :
E-Mail Adresim :
Kayıt Ol : GAU Web Mail  
E-Mail Adresiniz :
Adınız Soyadınız :
Kayıt Ol : GAU Öğenci Mail  
Öğrenci Numaranız :
Adınız Soyadınız :
Kayıt Ol : GAU Öğrenci Bilgi Sistemi  
E-Mail Adresiniz :
Adınız Soyadınız :
Kullanıcı Adı : GAU Öğrenci Bilgi Sistemi  
E-Mail Adresiniz :
Adınız Soyadınız :
Şifre : GAU Öğrenci Bilgi Sistemi  
E-Mail Adresiniz :
Öğrenci Numaranız :
Kullanıcı Adı : GAU Kütüphane  
E-Mail Adresiniz :
Öğrenci Numaranız :
Kayıt Ol : GAU Kütüphane  
E-Mail Adresiniz :
Öğrenci Numaranız :

2018 YILI BAHAR DÖNEMİ ''DÖNEM İÇİ'' STAJINA ÇIKACAK OLAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE !!!

Tarih: 26/01/2018

STAJA ÇIKACAK OLAN 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE!

Staja çıkacak olan bölümler:
Anestezi, Radyoterapi, Tıbbi Görüntüleme Teknikerliği, İlk ve Acil Yardım, Ameliyathane, Yaşlı Bakım, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Tıbbi Dokumantasyon ve Sekreterlik 

1-Yukarıda belirtilen bölümlerin 2. sınıf öğrencilerinden yalnız SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ ve TIBBİ DOKUMANTASYON VE SEKRETERLİK bölümlerinin Sağlık Bakanlığı tarafından istenilen sağlık raporunu, Girne Akçiçek Hastanesi yada Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi`nde almaları gerekmektedir. Geçen dönem staja çıkmış olan öğrencilerimizin hali hazırda bu raporu almış olduklarından dolayı bu dönem için yeniden sağlık raporu almalarına gerek yoktur.

Sağlık raporu olmayan öğrenciler staja kabul edilmeyecektir. Staja çıkamadıkları için de uygulama dersinden de otomatik olarak kalmış sayılacaklardır.

2- Staja çıkacak olan her öğrenci bahar dönemi stajı için 200 tl ücretini Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti sağlık fonu KIBRIS TÜRK KOOPERATİF MERKEZ BANKASI "10-304-0000083358" NO`lu hesaba ödeme yapacak, üç nüsha dekont alınacaktır.

3- 9 ŞUBAT 2018 CUMA SAAT 17:00`a kadar sağlık raporu alınmış ve dekontların ilgili dersin öğretim görevlisine teslim edilmiş olmalıdır. Ücret:200 tl olarak Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenmiş, başvuru sırasında hastaneye ödeme yapılacaktır. 

İAY - YAŞLI BAKIM -NİHAN SELİN METE
AMH - TIBBİ DOKUMANTASYON VE SEKRETERLİK -ÖZGE SAĞLAM
ANESTEZİ - SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ - REŞİDE ÇİÇEK
RADYOTERAPİ - TUĞBA B. ÇALIŞKAN
TIBBİ GÖRÜNTÜLEME - TUĞBA B. ÇALIŞKAN

Yukarıda belirtilen öğretim görevlilerine en son 9 ŞUBAT 2018 saat 17:00`e kadar dekont ve sağlık raporlarını teslim etmeleri gerekmektedir.

STAJ BAŞVURU FORMU İÇİN BURAYI TIKLAYINIZ....!

***2017-2018 GÜZ DÖNEMİNDE STAJA ÇIKMAK İÇİN; SAĞLIK RAPORU ALAN ÖĞRENCİLER İÇİN; YENİDEN BAHAR DÖNEMİ İÇİN DE AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ YAPMASI GEREKMEKTEDİR:

- KIBRIS KOOPARATİF BANKASI`NA 200 TL YATIRILMIŞ OLMASI (DEKONT ŞART)

- STAJ BAŞVURU FORMUNU DOLDURMUŞ OLMASI 

NOT: DERS KAYIT DÖNEMİNDE ÖĞRENCİLERİN YUKARIDA BELİRTİLEN İŞLEMLERİ YAPMIŞ OLMASI GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKDİRDE ÖĞRENCİLERİN DERS KAYITLARI YAPILMAYACAKTIR...!!!

 

***İLK DEFA DÖNEM İÇİ STAJINA ÇIKACAK ÖĞRENCİLER İÇİN; (TIBBİ DÖKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ + SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ)

- KIBRIS KOOPARATİF BANKASI`NA 200 TL YATIRILMIŞ OLMASI (DEKONT ŞART)

- STAJ BAŞVURU FORMUNU DOLDURMUŞ OLMASI 

- KKTC DEVLET HASTANELERİNDEN ALINAN SAĞLIK RAPORUNUN OLMASI

NOT: DERS KAYIT DÖNEMİNDE ÖĞRENCİLERİN YUKARIDA BELİRTİLEN İŞLEMLERİ YAPMIŞ OLMASI GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKDİRDE ÖĞRENCİLERİN DERS KAYITLARI YAPILMAYACAKTIR...!!!


Kılık kıyafet hakkında!

Sağlık Kurumları İşletmeciliği ve Tıbbi Dokumantasyon ve Sekreterlik bölümü öğrencilerinin siyah/lacivert kumaş pantolon ve üzerine beyaz gömlek giymesi, spor ayakkabı giyilmemesi ÖNEMLİDİR!!!

Diğer bölümlerimiz geçen dönemki gibi kılık kıyafet uyarılarına dikkat etmeleri gerekmektedir...

 

BİLGİNİZE SUNULUR...

Sağlık Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü